Czy można obiektywnie analizować media i jak to się robi? Czy można analizować rynek medialny?  Jak to robią w innych krajach? Czy dzisiejsze polskie instytucje potrafią dokonać analizy polskich mediów i polskiego systemu medialnego? Czy wzorem innych krajów demokratycznych powinna zostać powołana Rada Prasowa albo Instytut Medialny?

Udział w debacie potwierdzili:

Krzysztof Czabański, wiceminister Kultury i Dziedzictwa Narodowego;

 

dr hab. Tadeusz Kononiuk, kierownik Zakładu Prawa Mediów Instytutu Dziennikarstwa UW,

- Normatywne funkcje Rady Prasowej w systemie medialnym. Zalecenia Unii Europejskiej.

 

dr Tomasz Gackowski, zastępca dyrektora Instytutu Dziennikarstwa ds. badań naukowych i współpracy z zagranicą, Kierownik Laboratorium Badań Medioznawczych UW Instytut Dziennikarstwa UW,

 - Ekspozycja partii politycznych, wyważenie i bestronność przekazu, style pracy redakcji w ujęciu ilościowym w audycjach publicystycznych w okresach kampanii wyborczych - Wybory europejskie 2014; Wybory samorządowe 2014; Wybory prezydenckie 2015; Wybory parlamentarne 2015.

 

dr Marek Kochan - medioznawca, wykładowca, ekspert marketingu politycznego,

- „Język dziennikarzy”.

 

Andrzej Meler, specjalista ds. badań i analiz Centrum Monitorowania Dyskursu Publicznego UMK Toruń Portal cmdp.pl

- Zalety analiz ilościowych na portalu cmdp.pl

 

Prowadzenie: red. Teresa Bochwic i red. Michał Orzechowski

 

Konferencja - „Jaka rada na media?”

23 lutego, wtorek, godz. 17.00

Dom Dziennikarza ul. Foksal 3/5 w Warszawie

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Poprzednia wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: http://old.sdp.pl