Liderem rynku radiowego w Polsce pozostaje RMF FM, które umacnia swoją pozycję. Z najnowszej fali badania Radio Track wynika też, że w okresie od lutego do kwietnia 2019 r., w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, najbardziej spadła słuchalność Programu 1 Polskiego Radia. Trójka natomiast zanotowała najgorszy wynik od 15 lat.

Słuchalność RMF FM wzrosła o 1,5 pkt. proc. i wyniosła 27,3 proc. Drugie w zestawieniu Radio ZET odnotowało udział na  poziomie 11,8 proc. (spadek o 0,6 pkt. proc.). Trzecie miejsce należy do Radia Eska, którego wynik wyniósł 7,8 proc. i poszedł w górę o 0,1 pkt. proc. Czwartą pozycję zajęła radiowa Jedynka, która zanotowała jednak największy spadek – o 1,2 pkt. proc. do 5,8 proc. Udział Trójki spadł zaś o 0,7 pkt. proc. do 5 proc. Rozgłośnia ta zanotował najniższy wynik słuchalności od 15 lat – w fali luty-kwiecień 2004 jej udział wynosił 4,9 proc.

jka, źródło: Wirtualnemedia.pl

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Poprzednia wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: http://old.sdp.pl