Interesują Cię zagadnienia z zakresu Public Relations? Chcesz współtworzyć plany rozwoju marki jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce? Jesteś samodzielny, wielozadaniowy i chcesz rozwijać swoje umiejętności? Jeśli tak to zapoznaj się z naszą ofertą, sprawdź czy spełniasz wymagania i aplikuj!

Gdański Uniwersytet Medyczny
poszukuje doświadczonego specjalisty na stanowisko:

 

Specjalista ds. Promocji

Miejsce pracy: Gdańsk

 

JEŚLI W SWOJEJ PRACY CHCIAŁBYŚ ODPOWIADAĆ ZA:

  • Opracowywanie i wdrażanie działań promocyjnych i reklamowych Uczelni,
  • Współtworzenie materiałów promocyjnych: katalogów, broszur, ulotek, prezentacji i innych materiałów promocyjnych,
  • Tworzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej z wykorzystaniem spójnego systemu elementów identyfikacji wizualnej,
  • Współpracę z firmami zewnętrznymi i kluczowymi partnerami w sprawach związanych z promocją i marką Uczelni,
  • Monitorowanie wydarzeń branżowych, rynku i konkurencji itp.,
  • Analizę efektów podejmowanych działań promocyjnych oraz przygotowywanie zestawień z zakresu prowadzonych działań,
  • Wyszukiwanie renomowanych rankingów zagranicznych i opracowywanie potrzebnych do nich danych,
  • Współorganizację wydarzeń promujących Uniwersytet,
  • Współorganizację wewnętrznych wydarzeń ogólnouczelnianych budujących wizerunek Uczelni.

 

A RÓWNOCZEŚNIE SPEŁNIASZ NASTĘPUJĄCE KRYTERIA:

  • Ukończone studia wyższe (preferowane Public Relations, marketing i reklama, nowe media),
  • Minimum trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 i wyżej (mile widziany certyfikat dokumentujący znajomość języka angielskiego),
  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu public relations, marketingu i dziedzin pokrewnych,
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu social mediów oraz rynku mediów,
  • Umiejętność redagowania tekstów informacyjno-promocyjnych, tzw. „lekkie pióro”,
  • Kreatywność, innowacyjność i umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu przy kilku projektach jednocześnie i przy zmieniających się warunkach zewnętrznych,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Terminowość, odpowiedzialność, samodzielność i dbałość o szczegóły,
  • Znajomość branży edukacyjnej,
  • Umiejętność obsługi programów graficznych będzie dodatkowym autem,
  • A jeśli do tego jesteś ambitny, komunikatywny i masz dużo energii – ta oferta jest dla Ciebie!

 

OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę i zdobywanie cennych doświadczeń zawodowych w jednym z wiodących Uniwersytetów w Polsce,
  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznym, młodym zespole,
  • Możliwość profesjonalnego budowania wizerunku Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny.

 

ZASADY APLIKOWANIA:

  • Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Termin nadsyłania aplikacji to 6.04.2019 r.
  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

 
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego z siedzibą w Gdańsku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
Udostępnij

Poprzednia wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: http://old.sdp.pl